F- o x i e ;;
portfolio journal askme misc
I`m aliiiiive! 17 de febrero de 2011 , 16:33
Okey. Vreo trei chestii de zis :
1. Mi-am găsit "nimicul" . Bine, mereu l-am avut. Şi ştiu că nu-i voi da drumul :3
2. Azi am râs cu lacrimi.
3. Dirigul e un bou. Nu vă puteţi imagina.... Okey. =]]
Colegele mele-şi băteau joc de el azi şi-l sunau în oră cu număr ascuns..
Lore: Da răspunde-ţi odată!! :]]
Dirigul: Păi răspund, şi când apăs pe verde închide!
... mai sună astea de ceva ori şi făceam pe mine... la care el:
- Cred că sună de la secretariat. Aşa scrie. - boul. Sigur scria număr secret : lol : -
Eram pe jos =]] Oh. Şi sună astea, iar şi iar şi..
Dede: DA RĂSPUNDE-ŢI NAIBII ODATĂ! o.O
Dirigu: Hmm, e  număr de Olanda.
Să pic, nu alta. :]] Deci a fost prea amuzant. " Sa sugă o ciapă." Retardat ce e  :))

Etiquetas: , , , ,


Say something. 2 comments